YENİ UYGULAMA

Sevgili Faces ziyaretçisi


Bu blogda yeni bir uygulama başlamıştır. Eli kalem tutan herkes davetlidir. Bir fotoğraf seçiniz -blogdaki herhangi bir fotoğraf olabilir bu- o fotoğraftan bir insan seçiniz -fotoğraftaki herhangi bir insan olabilir bu- hangi insanı seçtiğinizi belirtiniz ve fotoğrafın çekildiği anda aklından neler geçtiğini onun ağzından yorum kısmına yazınız. Daha sonra ben onları fotoğrafın altına yapıştırayım.



Haydi arkadaşlar piste lütfen! Biz biliyor muyuz da oynuyoruz!



22 Ekim 2009 Perşembe

Dramatique Man


5 yorum:

  1. fotoğrafın bize göre solundaki kadın, bir arkadaşıma inanılmaz derecede benziyor. kaşları, gözleri, burnu... anneannesine benzediğini söylemişti, bir an "belki de muş'ta 70 sene önce çekildi bu fotoğraf ve roj'un anneannesine bakıyorum şu an" diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel oldu bu :) En sonunda bir insanın bir yakınını bir ucundan yakalayabilmiş olma ihtimalini sevdim ben :)

    YanıtlaSil
  3. birkaç akraba ziyaretinden sonra, kısa hikayeleriyle birlikte eski fotoğraflar gönderebileceğimi düşünüyorum. ister misin?

    YanıtlaSil
  4. Elbette! Her türlü katkıya açık bir blogdur bu blog

    YanıtlaSil
  5. tamam o zaman, aile arşivlerini deşip geri dönücem.

    YanıtlaSil